14-15 ANI

Crearea de aplicații mobile

Acest nivel deschide o lume cu totul nouă pentru viitorii programatori - lumea tehnologiei mobile, prin prezentarea ideii de programare cu blocuri, prin crearea de programe utile, aplicabile și interesante.

Cursul este disponibil în centrele noastre:
Data 19/09/2023 (Sâmbătă)
Durata 4 săptămâni
16:30 - 18:30 (2h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub Baia Mare
Înscrie-te

Informații despre modul

Acest nivel deschide o lume cu totul nouă pentru viitorii programatori - lumea tehnologiei mobile, prin prezentarea ideii de programare cu blocuri, prin crearea de programe utile, aplicabile și interesante.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

mit-app-inventor

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

În parteneriat cu

Telerik Academy

Acest curs este produs de Telerik Academy School

100 PUNCTE

Cum să începem cu App Inventor?

Primul modul introduce micii dezvoltatori în mediul de dezvoltare App Inventor. Se începe cu funcționalitatea de bază a App Inventor și apoi continuăm cu blocuri de media, sunete, elemente transformatoare de informații și modalități de comunicare rapidă cu aplicațiile.

Subiecte

  1. Vorbește cu mine. Prima mea aplicație mobilă cu App Inventor.
  2. Cheamă-mă! Joc cu butoane. Componente invizibile și funcții corespunzătoare
  3. Truc magic. Să căutăm informații. Setarea valorilor
  4. Traducător. Spus, scris, făcut. Cuburi de text și etichete

100 PUNCTE

Ideile din spatele unui program. Cum să creăm un proiect real?

În acest modul, copiii sunt capabili să „își imagineze” secvența de coduri și mecanisme utilizate de programele de calculator prin mijloacele de vizualizare și meniul „Media” din App Inventor. Ultimul subiect introduce conceptul de „variabilă globală” și ideea construcției condiționate ca instrumente practice în procesul de programare.

Subiecte

  1. Mișcă-mă! Senzori și căi de cod. Construcție condiționată
  2. Vorbește cu mine. Aplicație mobilă pentru trimiterea de mesaje private
  3. Animații, mișcări. Cum să „luăm” o valoare? Variabile
  4. Joacă cu culori. Câmp (canvas) și coordonate aleatorii. Variabile globale

100 PUNCTE

Realitatea aleatorie a codului. Când, unde, ce?

În cadrul celui de-al treilea modul, accentul principal este pe adăugarea mai multor „cabinete de date” sau variabile și răspunsul la întrebările când, cum și unde sunt stocate informațiile. La sfârșitul modulului, copiii sunt introduși în conceptul de lucru cu o bază de date și liste de valori - o bază solidă pentru următoarea etapă a programului.

Subiecte

  1. Tabloul artistului. Valori booleane (True și False). Mai multe variabile
  2. Legile fizicii. Matematica în acțiune. Operatori logici – viteză, timp, distanță
  3. Lovește cârtița. Contoare și mișcări aleatorii de sprite
  4. Truc magic. Dulapuri de informații și cum le putem scoate de acolo. Liste de date și introducerea valorilor aleatorii

100 PUNCTE

Timp de aplicații

În ultimul modul al nivelului ne concentrăm pe dezvoltarea de proiecte mai detaliate și mai complexe. În această etapă a programului, copiii sunt deja capabili să construiască algoritmi și să utilizeze funcțiile liber. În cel de-al treilea subiect, explorăm modalități de a găsi și rezolva probleme (bug-uri) care ar împiedica funcționarea corectă a aplicației.

Subiecte

  1. Selfie amuzant – cameră foto și glisiere
  2. Nave spatiale
  3. Găsește o comoară. Coliziuni și senzori de orientare
  4. Piatră, hârtie, foarfecă

Mentori