Nivel Python - Limbajul de programare Python

Nivelul „Instruirea cu limbajul de programare Python“este destinat să introducă copiii în lumea programării cu un limbaj de programare real. Python este un limbaj de programare bazat pe text, care se folosește pentru a crea aplicații, jocuri și site-uri web. Acest limbaj este unul dintre cele mai potrivite pentru intrarea elevilor în programarea calculatoarelor, motiv pentru care este folosit pentru instruiri de programare de către multe școli și universități. După ce elevii au trecut prin nivelurile obligatorii în care au învățat elementele de bază ale programării scriind programe cu blocuri de cod, aici aceștia încep să învețe sintaxa limbajului Python. Clasele inițiale au ca scop instalarea și familiarizarea cu mediul de programare, după care încep să creeze algoritmi pentru sortarea datelor, lucrul cu liste și rezolvă diverse sarcini algoritmice.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

python

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - INTRODUCERE ÎN LIMBAJUL DE PROGRAMARE PYTHON

În acest modul, copiii din segmentul Junior se vor întâlni pentru prima data cu limbajul de programare Python. Subiectele din cadrul acestui nivel vizează introducerea limbajului de programare, cunoașterea Python, comparare cu programarea blocurilor de cod, instalarea IDLE (mediu de dezvoltare integrat), crearea primului program Python.

Subiecte

  1. Ce este limbajul de programare? Ce este Python? Instalarea Python
  2. Familiarizare cu IDLE. Cele mai frecvente erori
  3. Comenzi de bază. Comparație între Scratch și Python
  4. Jocuri cu Python - creare de proiect

100 PUNCTE

Modul 2 - LUCRUL CU LISTE IN PYTHON

Obiectivele acestui modul sunt legate de familiarizarea copiilor cu operațiuni suplimentare în lucrul cu liste. Pentru a atinge obiectivele, aceștia vor lucra pe diferite sarcini practice.

Subiecte

  1. Lucrul la un proiect cu liste (J)
  2. Operațiuni suplimentare în lucrul cu liste
  3. Căutarea în listă
  4. Sortarea listei

100 PUNCTE

Modul 3 - FUNCȚII ȘI SORTARE

În modulul dedicat funcțiilor în programare, elevii se familiarizează cu conceptele funcție, definire a funcției și apel al funcției. Lucrând la diferite proiecte, elevii practică setarea parametrilor funcțiilor și returnarea unei valori, rezolvă sarcini algoritmice de sortare și determină gama de variabile din funcție.

Subiecte

  1. Esența funcțiilor. Sarcini algoritmice și sortare
  2. Parametri și valoarea returnată
  3. Scopul variabilelor în funcții
  4. Elaborare de proiect cu aplicare de funcții

100 PUNCTE

Modul 4 - MULȚIMI

Obiectivele acestui modul se referă la conceptul de „mulțimi” și la înțelegerea acestuia de către elevi. După ce s-au familiarizat cu natura mulțimilor și aplicarea lor în programare, copiii lucrează la proiecte de întrunire, secțiune și diferențe ale mulțimilor.

Subiecte

  1. Esența mulțimilor. Unirea de mulțimi
  2. Secțiune de mulțimi
  3. Diferența de mulțimi
  4. Elaborare de proiect cu utilizarea de mulțimi