Nivelul 3 - Expert în programare cu limbaj vizual

În acest modul copiii se confruntă cu izolarea algoritmilor în funcții și proceduri, folosind programarea blocurilor de cod în medii diferite. Ei își consolidează capacitatea de a lucra cu variabile, de a crea jocuri interactive și de a programa roboti și placi "Microbit". Se familiarizează cu termenul "registru de memorie" și crează proiecte interesante în partea aplicată a nivelului.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare Nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

sphero scratch-logo tynker microbit

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un Nivel = 4 Module

Location

Unu modul = 4 clase

Time

O clasa = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - LUCRUL CU VARIABILE

După ce au învățat despre variabile și modul în care folosirea lor  poate schimba programul, copiii își vor extinde cunoștințele de a lucra cu ele, învățând cum sa le atribuie valori. Își vor completa programele cu mai multe variabile, dezvoltând proiecte interesante cu roboți și creând jocuri distractive.  

Subiecte

  1. Valoarea variabilelor. Alocarea valorii
  2. Familiarizare cu liste
  3. Lucrul cu mai multe variabile
  4. Elaborare de proiect Intermediar 12

100 PUNCTE

Modul 2 - OPERATORI ÎN PROGRAMARE

Familiarizându-se cu operatorii, copiii vor avea ocazia să înțeleagă modul în care fiecare dintre ei afectează datele din program. Vor înțelege, de asemenea, ce sunt operanzii și de ce au un rol important în codul programului.

Subiecte

  1. Esența operatorilor
  2. Ce sunt operanzii? Tipuri de operatori
  3. Constante - atribuire de valoare unei variabile
  4. Elaborare de proiect

100 PUNCTE

Modul 3 - PROCEDURI ȘI FUNCȚII - NATURĂ ȘI APLICARE

În acest modul, copiii își vor completa cunoștințele prin familiarizare cu proceduri și funcții. Vor înțelege ce fac și cum se optimizează programele creând funcții care conțin un număr diferit de instrucțiuni.

Subiecte

  1. Definirea procedurilor
  2. Funcții. Utilizarea funcțiilor
  3. Prioritatea instrucțiunilor la construirea unei funcții
  4. Elaborare de proiect

100 PUNCTE

Modul 4 - MODULUL PRACTIC - APLICAREA CELOR ÎNVĂȚATE

În acest modul, copiii își vor îmbunătăți abilitățile prin proiectarea diferitelor sarcini care implică interacțiunea obiectelor hardware și software. Vor executa misiuni cu roboți din competițiile de programare.   

Subiecte

  1. Elaborare de proiecte cu efecte 3D
  2. Lucrul la un proiect complex care conține mai multe funcții
  3. Elaborarea unui joc cu o variabilă pentru toate personajele și variabile individuale pentru fiecare personaje
  4. Implementarea misiunilor cu roboți de la un concurs internațional de programare