Oricine poate fi un programator

Acest nivel ii duce pe micii programatori în lumea programării cu blocuri, arătându-le principiile de bază și pașii creării unui program de calculator. Cu ajutorul unor diferite instrumente și prin diferite proiecte, copiii sunt introduși în caracteristicile cheie ale sistemului de calculator, învață conceptele precum software, hardware, algoritm, program și mediu de programare. În sincronul dintre învățare și distracție, se dezvoltă în mod rezonabil capacitatea de gândire logică. Conceptele de bază pentru crearea de software cum ar fi evenimente, cicluri, variabile și condiții sunt prezentate prin instrumente de programare vizuală, ceea ce le face inteligibile și accesibile pentru copii fără experiență anterioară în scrierea de cod. Utilizarea diferitelor medii de programare, precum și punerea în aplicare a diverselor abordări de învățare, permit fiecărui mic programator să-și arate puterile și să își aleagă viitorul câmp de acțiune. Ultimul modul al nivelului se bazează pe ceea ce a fost învățat în primele trei, introducând copiii în lumea programării web și pregătindu-i să facă primii pași spre crearea propriei pagini web.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare Nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

In parteneriat cu

Telerik Academy

Acest curs este produs de Telerik Academy School

Boards

Un Nivel = 4 Module

Location

Unu modul = 4 clase

Time

O clasa = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Blocuri de cod

În subiectul introductiv al modulului, copiii sunt introduși în programarea vizuală (cu blocurii), înțeleg ce este un mediu de dezvoltare și își creează primul program de calculator. Fiecare subiect ulterior se bazează pe cunoștințele micilor programatori care stăpânesc treptat conceptele de eveniment, condiție și variabilă și încep să scrie cod pentru programarea de componente hardware.

Subiecte

  1. Program și algoritm. Cine comandă calculatorul?
  2. Fiecare cod are începutul său. Evenimente
  3. Atenție! Căi și transformări în cod. Condiții
  4. Păzitorii comorilor ascunse. Variabile

100 PUNCTE

Modul 2 - Plăci și programe

Primele două subiecte ale modulului îi provoacă pe copii să aplice cunoștințe de programare, creând un proiect în două medii de dezvoltare diferite. În plus, micii programatori se familiarizează cu conceptele de ciclu și operator, își scriu primele programe mai mari și își aprofundează abilitățile în programarea componentelor hardware.

Subiecte

  1. Tornadă în cod. Ciclu
  2. Stăpânii codului. Condiții, variabile și cicluri
  3. Cine este cel mai bun? Lucrul cu operatorii
  4. Prinde-mă dacă poți! Debugging

100 PUNCTE

Modul 3 - Creează un joc. Programează-ți... telefonul!

Fiecare dintre primele două subiecte din modul este dedicat unui joc-proiect la scară largă prin care copiii pun în practică cunoștințele dobândite până acum. Al treilea și al patrulea subiect îi introduc pe micii programatori într-un mediu de programare a aplicațiilor mobile, care devine rapid un instrument distractiv pentru dezvoltarea gândirii logice.

Subiecte

  1. Creează un joc! Conceptele de bază în programarea jocului. Proiectul I
  2. Creează un joc! Conceptele de bază în programarea jocului. Proiectul II
  3. Chiar și telefoanele iubesc codul. Evenimente și parametri în aplicațiile mobile
  4. Un cod după gustul tău. Funcții

100 PUNCTE

Modul 4 - Ce este acest browser?

În timpul acestui modul, copiii sunt introduși în limbajele HTML și CSS, pentru a învăța structura de bază a comenzilor și termenii „etichetă” și „atribut”. Încă în primul subiect al modulului, introducem conceptele de browser și mediu de programare, făcând o tranziție treptată de la familiar pentru a continua cele învățate în cele trei module anterioare.

Subiecte

  1. De la fereastra goală la site
  2. Ce limbă înțelege calculatorul?
  3. Pixuri pentru CSS
  4. Am învățat atât de multe!