8-9 ANI

Nivelul 1 - Am cunoscut lumea blocurilor (programarea cu blocuri)

La acest nivel, copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 9 ani se familiarizează cu acțiunile repetate și ramificația programelor, precum și ce sunt evenimentele, în timp ce crează jocuri interesante în diferite medii de programare.

Data 31/10/2020 (Sâmbătă)
Durata 14:30 - 16:30 (2h)
Preț 289.00 RON
Sală MindHub Cluj-Napoca
Înscrie-te
Data 01/11/2020 (Duminică)
Durata 17:30 - 19:30 (2h)
Preț 250.00 RON
Sală MindHub București Tineretului
Înscrie-te
DISPONIBIL ONLINE
Data 07/11/2020 (Sâmbătă)
Durata 14:30 - 16:30 (2h)
Preț 250.00 RON
Sală MindHub ONLINE
Înscrie-te
Data 07/11/2020 (Sâmbătă)
Durata 14:00 - 16:00 (2h)
Preț 289.00 RON
Sală MindHub București Bragadiru
Înscrie-te
Data 07/11/2020 (Sâmbătă)
Durata 10:00 - 12:00 (2h)
Preț 289.00 RON
Sală MindHub Craiova
Înscrie-te

Informații despre modul

La acest nivel, copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 9 ani se familiarizează cu acțiunile repetate și ramificația programelor, precum și ce sunt evenimentele, în timp ce crează jocuri interesante în diferite medii de programare.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

wonder scratch-logo hopscotch sphero

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

100 PUNCTE

CONCEPTE DE BAZA IN PROGRAMAREA CU BLOCURI DE COD

În acest modul copiii vor învăța cum calculatoarele pot executa numai comenzi clare și precise, aranjate corect, pentru a ajunge la un rezultat final dorit.  

 

Subiecte

  1. Ce sunt instrucțiunile și programul? Prioritatea instrucțiunilor
  2. Secventa acțiunilor în crearea unui program și lucrul cu diferite tipuri de interfețe
  3. Cunoașterea operatorilor și matematică de bază
  4. Elaborare de proiect Intermediar 2

100 PUNCTE

RAMIFICAREA PROGRAMELOR. CONSTRUCȚII CONDIȚIONALE

 În acest modul copiii se întâlnesc pentru prima dată cu termenul de construcție condițională. Prin includerea unui operator condiționa în programul lor, aceștia vor învăța cum să declanșeze o altă parte a codului, în funcție de o condiție prestabilită.

Subiecte

  1. Ce este o condiție? Adevărat sau fals (True or False)
  2. Construcții condiționale simple și condiții complexe
  3. Condiții imbricate și aplicarea operatorilor logici
  4. Elaborare de proiect Intermediar 5

100 PUNCTE

ACȚIUNI REPETITIVE. PARCURGEREA CICLURILOR

În acest modul, copiii vor afla despre cicluri sau bucle - construcții de programe care ajută implementări multiple ale unui fragment din cod. Acestea permit să se repete o anumită comandă sau o serie de comenzi de mai multe ori sau până când o condiție predeterminată este îndeplinită.  

 

Subiecte

  1. Ce este ciclul? Ce este iterația?
  2. Cicluri nesfârșite în programarea, cicluri cu contoare, repetarea până la o anumită acțiune
  3. Cicluri imbricate și cicluri condiționale. Utilizarea diferitelor tipuri de cicluri
  4. Elaborare de proiect Intermediar 3

100 PUNCTE

INTRODUCEREA EVENIMENTELOR ÎNTR-UN PROGRAM

În acest modul, copiilor le este introdus conceptul de eveniment în programare. Folosirea evenimentelor în algoritmi ne permite să realizăm diferite acțiuni, cum ar fi controlul caracterelor animate sau al roboților și vom învăța cum roboții pot comunica între ei.

 

Subiecte

  1. Ce este un „eveniment”?
  2. “Aruncare” și “prindere” de evenimente
  3. Editori si abonați (publishers–subscribers) - introducere
  4. Elaborare de proiect Intermediar 7

Mentori