POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A CLUBULUI DE PROGRAMARE "MINDHUB"

  1. Rezumatul Politicii de Confidențialitate

 

Când folosiți produsele și serviciile MindHub BG EOOD (MindHub), ne încredințați informațiile dumneavoastră. Această Politică de Confidențialitate vă ajută să înțelegeți ce date vom colecta, de ce le colectăm și ce facem cu ele. Sperăm că veți acorda timpul necesar pentru a citi cu atenție acest text, deoarece informațiile expuse sunt importante. MindHub are grijă de confidențialitatea dumneavoastră. De aceea, colectăm doar datele de care avem nevoie pentru a vă putea servi cu produsele, serviciile și site-ul MindHub (denumite colectiv „Serviciile MindHub”). În conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (GDPR) privind protecția persoanelor fizice, suntem obligați legal să protejăm date cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră.

Datele dumneavoastră personale includ informații precum:

Nume, număr de telefon, e-mail, numele și data nașterii copilului pe care îl înscrieți în MindHub, e-mail, și alte date care vă pot identifica direct sau indirect.

Politica noastră descrie, de asemenea, opțiunile pe care le oferim pentru a putea accesa, actualiza sau controla datele pe care le procesăm. Dacă aveți întrebări legate de practica noastră sau oricare dintre drepturile dumneavoastră specificate în continuare, puteți intra în contact cu ofițerul de protecție a datelor sau cu echipa noastră, pe adresa privacy@mindhub.bg. Această căsuță poștală electronică este monitorizată și gestionată activ.

 

  1. Ce informații colectăm
  2. Informații pe care ni le prezentați dumneavoastră
    • Informații necesare pentru Serviciile MindHub

Cerem și colectăm următoarele date personale, când folosiți Serviciile MindHub. Aceste informații sunt necesare pentru performanța adecvată a contractului nostru și ne îngăduie să ne respectăm obligațiile legale. Fără ele, este posibil să nu putem oferi toate serviciile solicitate de dumneavoastră.

Informațiile contului. Când vă înscrieți pe site-ul MindHub, solicităm anumite informații, cum ar fi:

1/ Nume și Prenume: Ca să ne putem adresa clientul personal și pentru a fi siguri că înscrierea aparține unei persoane unice și reale, și nu este vorba de o înregistrare falsă.

2/ E-mail.

3/ Orașul: pentru a recomanda cel mai apropiat centru de utilizator

4/ Număr de telefon: este necesar pentru a informa clientul despre schimbarea claselor, anulări, să trimitem mesaje urgente și informații despre înscrierea într-un nou ciclu, și dacă este eligibil pentru reduceri, astfel încât utilizatorul să se folosească de informație în timp util.

5/ Cum ai aflat de MindHub? Această informație este necesară pentru a măsura eficiența și pentru a îmbunătăți serviciile noastre. De asemenea, pentru a ne ajuta să țintim mai bine mesajele de comunicare către clienții noștri.

6/ Numele copilului: pentru a putea adresa copilul pe nume în clasă. Serviciul nostru este de grup, dar personalizat, și este important să ajutăm copiii să își recunoască numele de la o vârstă fragedă; de asemenea, dacă sunt înscriși mai mulți copii de la un singur părinte, pentru a-i putea distinge.

7/ Data nașterii copilului: această informație este extrem de importantă pentru alegerea nivelului MindHub. Deoarece nivelurile sunt stabilite în funcție de vârstă, nu este posibil să selectăm un nivel corect fără data nașterii.

 

Puteți alege dacă doriți să ne oferiți informații personale adiționale, pentru o experiență mai bună cu Serviciile MindHub.

Aceste informații adiționale vor fi procesate numai cu acordul dumneavoastră.

Ofițerul de procesare a datelor trebuie să colecteze următoarele informații, deoarece sunt necesare pentru performanța adecvată a contractului nostru. Este obligatoriu să respecte legislația actuală (de exemplu, regulile anti-spălare de bani). Doar dacă ne oferiți aceste informații puteți utiliza serviciile de Plată și, implicit, Serviciile MindHub, deoarece trebuie achitate înainte de participarea la curs.

Informații de plata. Pentru a folosi anumite funcții ale Serviciilor MindHub (cum ar fi rezervare sau achiziționare), este posibil să solicităm anumite informații financiare (cum ar fi contul bancar sau cardul de credit), pentru a facilita procesarea plății (folosim o terță parte pentru plăți, cum ar fi ePay).

  1. Informație pe care o colectăm automat în urma utilizării Serviciilor MindHub și a plății lor. Când folosiți Serviciile MindHub și pe cele de plată, colectăm automat informații cu caracter personal, despre serviciile pe care le folosiți și cum le folosiți. 

Aceste informații includ, printre altele: detalii despre cum ați utilizat Serviciile MindHub, adresa IP, datele și orele accesărilor, informații despre hardware și software, informații despre dispozitiv, informații despre evenimentele dispozitivului, identificatori unici, date de prăbușire, „cookies” ale paginilor pe care le-ați vizitat înainte și după ce ați utilizat Serviciile MindHub. Folosim „cookies” si alte tehnologii similare. Permitem partenerilor noștri de afaceri să folosească să urmărească Serviciile MindHub sau să angajeze terțe pentru a monitoriza activitatea dumneavoastră, în numele MindHub. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de Cookies.

  1. Informații colectate de la terți

MindHub poate colecta informații, incluzând date personale, despre dumneavoastră sau o terță parte, în timp ce utilizați platforma sau serviciile de plată MindHub, cât și pentru a obține informații din alte surse și a le combina cu cele colectate de noi prin Serviciile MindHub și cele de plată. Nu controlăm și nu suntem responsabili pentru felul în care părțile terțe vă procesează datele personale. Orice cerințe pentru astfel de informații trebuie adresate respectivilor terți.

Alte resurse. În funcție de permisivitatea extinsă acordată de lege, putem primi informații adiționale despre dumneavoastră, cum ar fi date demografice, date sau informații despre detectarea de fraudă din partea furnizorilor sau a terților parteneri, și să o combinăm cu informația pe care o avem despre dumneavoastră.

III. Cum folosim această informație

Încercăm să reducem volumul de date colectate și să limităm folosirea pentru (1) date pe care le-am primit cu permisiunea dumneavoastră, (2) care sunt solicitate pentru furnizarea Serviciilor pe care suntem obligați să le oferim, sau (3) în scop legal. Aceste utilizări acoperă:

Furnizarea, îmbunătățirea, actualizarea și consolidarea Serviciilor MindHub. Colectăm date variate legate de folosirea / interacțiunea cu Serviciile MindHub. 

Folosim aceste informații pentru:

Adesea, datele colectate sunt agregate sau statistice, despre cum indivizii folosesc Serviciile MindHub și nu sunt legate de datele dumneavoastră personale; cu toate astea, reprezintă date personale prin natura lor, respectiv sunt legate de date personale.

Împărțirea cu părți terțe. Putem împărtăși datele dumneavoastră personale cu companii care ne reprezintă pentru relevanța centrului MindHub, afiliați sau familia corporatistă, părți terțe cu care avem parteneriate în vederea integrării serviciilor lor în sistemul nostru software MindHub, și cu părți terțe de încredere care ne furnizează servicii, atunci când datele sunt necesare pentru promovarea serviciilor în cauză, cum ar fi:


Împărtășim datele dumneavoastră personale doar dacă sunt necesare pentru furnizarea serviciilor din partea părților terțe în numele nostru. Aceste părți terțe (și toți subcontractorii) respectă cerințe stricte pentru procesarea datelor și le este interzis să o împărtășească cu alt scop, fără consimțământul dumneavoastră.

Organizațiile asociate cu MindHub care vă vor furniza servicii și vor avea acces la datele dumneavoastră: MindHub BG EOOD, francizele sau și reprezentanții din centrul ales de dumneavoastră. Exemplu: Când un client se înregistrează pe site-ul MindHub și selectează MindHub București, datele sale vor putea fi accesate de către MindHub BG EOOD ca și deținător de drepturi pentru Bulgaria, și de către compania care deține drepturile pentru MindHub București.

Compania de IT care găzduiește serviciile MindHub ar putea avea, de asemenea, acces la datele dumneavoastră.

Comunicarea cu dumneavoastră.

Vă putem contacta direct sau printr-un serviciu furnizor terț, în legătură cu produsele sau serviciile pe care le-ați cumpărat de la noi. Servicii furnizor terț precum cele necesare pentru comunicare, plată sau servicii. Vă mai putem contacta pentru a vă oferi servicii în plus pe care noi le considerăm valoroase pentru dumneavoastră, dacă ne permiteți să facem asta și dacă ne este permis, bazat pe considerente legitime. Consimțământul dumneavoastră pentru a ne folosi serviciile nu este necesar. Aceste contacte ar putea include:

În cazul în care colectăm informații de la dumneavoastră în legătură cu o propunere co-brand, va fi clar la momentul respectiv cine colectează informația și a cui politică de confidențialitate se aplică. Mai mult, această propunere va lista toate opțiunile de selecție în legătură cu folosirea/împărtășirea datelor personale cu parteneri de brand sau campanie. Dacă doriți ca datele dumneavoastră să fie eliminate din bazele noastre de date, vă rugăm să ne contactați la privacy@mindhub.bg.

Transferul datelor personale peste graniță. Vă rugăm să țineți cont că informațiile colectate de MindHub vor fi stocate în cadrul Uniunii Europene, care ar putea avea legi de confidențialitate diferite față de cele din țara dumneavoastră de origine. Prin instalarea și utilizarea Serviciilor MindHub, sunteți de acord să stocăm și să procesăm aceste informații în cadrul Uniunii Europene. Daca ne folosiți serviciile din altă țară față de cele în care avem servere, comunicarea cu noi va rezulta în transferul datelor dumneavoastră personale peste granițe internaționale. De asemenea, atunci când ne sunați sau inițiați un apel telefonic, vă putem oferi suport dintr-un centru care poate fi în afara țării dumneavoastră de origine. În acest caz, informațiile vor fi procesate în concordanță cu această Politică de Confidențialitate.

Analiza site-ului. Folosim diverse unelte pentru analiza web, oferite de parteneri precum Google Analytics, pentru a colecta informații despre cum interacționați cu site-ul web și aplicația mobilă, inclusiv pagini pe care le vizitați, ce site ați vizitat înaintea noastră, cât timp ați petrecut pe fiecare pagină, ce sistem de operare sau broswer web folosiți și informații IP. Folosim aceste informații furnizate de aceste unelte pentru a ne îmbunătăți serviciile. Aceste unelte plasează „cookies” permanente în browser-ul dumneavoastră pentru a vă identifica în calitate de vizitator unic. „Cookies” nu pot fi folosite de către nimeni altcineva, în afară de furnizorii de servicii (exemplu: Google pentru Google Analytics). Informația colectată de „cookies” poate fi livrată și stocată de serviciile partenere pe servere în alte țări decât cea de rezidență. Deși datele colectate nu conțin informații personale, cum ar fi nume, adresă, informații de plată etc, cele colectate sunt folosite și împărtășite de furnizorii de servicii în concordanță cu propriile lor Politici de Confidențialitate.

Puteți controla tehnologiile pe care le folosim prin gestionarea setărilor prin Politica noastră de Confidențialitate sau „bannere cu cookies” care pot fi prezentate (depinde de URL-ul site-ului vizitat) atunci când vizitați pagina pentru prima dată sau prin utilizarea setărilor din browser-ul sau uneltele părților terțe.

Site-urile părților terțe. Site-ul nostru și aplicația mobilă conțin link-uri către site-uri terțe. Nu suntem responsabili pentru politica de confidențialitate sau conținutul site-urilor respective. Vă rugăm, citiți Politica de Confidențialitate a fiecărui site vizitat.

  1. Accesarea, actualizarea și ștergerea datelor

Pentru acces mai ușor, recenzii, actualizări și ștergeri ale datelor personale, sau pentru o actualizare a preferințelor de abonament, vă rugăm să vă conectați la contul MindHub și să schimbați datele pe care le doriți schimbate. Alternativ, dacă doriți ștergerea datelor, ne puteți contacta prin metodele specificate în secțiunea „Contacte” de mai jos, iar noi vă vom elimina datele personale în maximum 30 (treizeci) de zile.

  1. Stocarea și protejarea datelor dumneavoastră

Urmăm standardele generale pentru stocare și protejare a datelor personale pe care le colectăm și facem asta pentru toate procesele de primire și stocare ale acestor date, folosind criptarea acolo unde este necesar. Stocăm date personale doar cât este necesar pentru a furniza serviciile pe care le-ați solicitat și apoi pentru varii motive legitime legale sau profesionale. Pentru orice întrebare legată de securitatea sau confidențialitatea datelor personale, vă rugăm să ne contactați la privacy@mindhub.bg.

  1. Transferul în cazul furtului sau al schimbării controlului

Putem transfera informații, incluzându-le pe cele personale, în cazul unei fuziuni, vânzăro, reorganizări, achiziții sau orice altă schimbare de proprietar sau control asupra MindHub BG EOOD sau alți afiliați (parțial sau integral). În cazul acestor evenimente, ne vom asigura să înștiințăm clienții înainte ca informația lor să nu mai fie subiectul Politicii de Confidențialitate și a practicilor actuale MindHub BG EOOD.

VII. Schimbări în Politica de Confidențialitate

Ne rezervăm dreptul de a schimba Politica de Confidențialitate oricând. Dacă vom decide să modificăm amendamentele din acest document sau din oricare altul, ne vom asigura să anunțăm clienții cu privire la datele colectate, cum sunt folosite și în ce circumstanțe. Dacă vom face modificări substanțiale la acest document, vă vom informa aici, pe e-mail sau printr-o notificare pe Pagina Principală a site-ului, cu cel puțin 30 de zile înainte ca schimbările să intre în vigoare.

VIII. Contactați-ne

Dacă aveți întrebări, îngrijorări sau plângeri în legătură cu Politica de Confidențialitate, cu practica sau serviciile noastre, vă rugăm să ne contactați Departamentul de Confidențialitate, la privacy@mindhub.bg.

Ultima actualizare: 24.05.2018