6-7 ANI

Nivelul 1 – Primii mei pași în lumea programării vizuale

De asemenea, copiii se familiarizează cu conceptele program, instrucțiuni, prioritate, mediu de programare și ce este un algoritm. Vor învață toate acestea în timp ce programează comportamentul roboților și creând animații interesante.

Data 21/05/2024 (Marți)
Durata 4 săptămâni
16:00 - 18:00 (2h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub Oradea
Înscrie-te
Data 22/05/2024 (Miercuri)
Durata 4 săptămâni
16:00 - 18:00 (2h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub Oradea
Înscrie-te
Data 18/11/2024 (Luni)
Durata 4 săptămâni
17:00 - 19:00 (2h)
Preț 500.00 RON
Sală MindHub București Unirii
Înscrie-te
Data 26/11/2024 (Marți)
Durata 4 săptămâni
17:00 - 19:00 (2h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub Arad
Înscrie-te
Data 04/10/2024 (Vineri)
Durata 8 săptămâni
09:00 - 10:30 (1.30h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub București Bragadiru
Înscrie-te
Data 04/10/2024 (Vineri)
Durata 8 săptămâni
10:30 - 12:00 (1.30h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub București Bragadiru
Înscrie-te
Data 18/11/2024 (Luni)
Durata 4 săptămâni
13:00 - 15:00 (2h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub București Bragadiru
Înscrie-te
Data 20/11/2024 (Miercuri)
Durata 4 săptămâni
16:00 - 18:00 (2h)
Preț 170.00 RON
Sală MindHub Arad
Înscrie-te

Informații despre modul

De asemenea, copiii se familiarizează cu conceptele program, instrucțiuni, prioritate, mediu de programare și ce este un algoritm. Vor învață toate acestea în timp ce programează comportamentul roboților și creând animații interesante.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

wonder sphero hopscotch scratchjr

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

100 PUNCTE

PRIMII PAȘI ÎN PROGRAMARE

În cadrul acestui modul copiii fac primii pași în universul programării. Copiii învață din ce este format un program și cum pot controla comportamentul roboților și personajelor animate prin folosirea diferitelor tipuri de instrucțiuni. În acest modul copiii învață cum ordonarea instrucțiunilor  într-o secventă logică ne permite sa cream programe cu instrucțiuni clare și exacte care conduc la un rezultat așteptat.

Subiecte

  1. Ce sunt instrucțiunile și ce este un program?
  2. Prioritatea instrucțiunilor și acțiuni secvențiale în crearea unui program. Lucrul cu diferite tipuri de interfețe
  3. Sarcini matematice și logice de bază
  4. Elaborare de proiect Junior 1/2

100 PUNCTE

EXPRESII CONDITIONALE ÎN PROGRAMARE

În acest modul, copiii își extind cunoștințele prin introducerea în algoritmul lor de de construcții conditionale. Utilizând un operator conditional, ei vor afla cum poate fi activată o alta parte a codului, în funcție de conditia data.

 

Subiecte

  1. Ce este condiția?
  2. Tipuri de condiții IF - THEN/ IF - THEN - ELSE
  3. Condiții de tipul if - then
  4. Elaborare de proiect Junior 6

100 PUNCTE

ACȚIUNI REPETITIVE - BUCLE

În acest modul copiilor le este introdus conceptul de bucle din programare - construcții care ne permit sa repetam un fragment al codului sau al întregului cod. Prin utilizarea buclelor putem optimiza un program și putem include diverse condiționări, cum ar fi un eveniment care încheie bucla.

Subiecte

  1. Acțiuni secvențiale și repetitive
  2. Bucle cu contoar (Counter loops)
  3. Repetare până la o anumită acțiune (Decision loops)
  4. Elaborare de proiect Junior 3

100 PUNCTE

INTRODUCEREA EVENIMENTELOR ÎN PROGRAMARE

În acest modul copiilor le este introdus conceptul de evenimente în programare. Având un eveniment în algoritm,acesta ne permite să realizăm diferite acțiuni, cum ar fi controlul caracterelor animate din jocuri (sprites) sau al roboților, de exemplu prin apasarea tastelor. Copiii învață cum roboții pot comunica între ei sau cu caractere animate din jocuri(sprites).

Subiecte

  1. Introducerea evenimentelor
  2. “Aruncare” și “prindere” de evenimente (Introducere)
  3. Editori si abonați (publishers–subscribers) - introducere
  4. Elaborare de proiect Junior 9

Mentori