Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.
500 puncte
Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.
Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.
În acest modul, copiii își vor completa cunoștințele prin dezvoltarea de jocuri și programând comportamentului roboților folosind în programul lor mai mult de o condiție. Vor înțelege modul în care cuvântul cheie "else" poate include o ramură suplimentară în program.
În acest modul, copiii își vor suplimenta cunoștințele învățând cum o condiție poate conține altă condiție. Exercițiile incluse în modul îi vor ajuta să devină mai conștienți de sensul practic al construcțiilor condiționate.
În acest modul, elevii își extind cunoștințele despre bucle, creând programe mai complexe folosind instrucțiuni repetitive. Vor înțelege cum un ciclu complet al unei bucle interioare corespunde unei iterații a buclei exterioare. În acest modul copiii învață despre bucle și condiționări în programare și construiesc algoritmi complecși pe care apoi ii pot folosi pe roboti și caractere animate din jocuri (sprites). Copiii consolidează tot ceea ce au învățat pana acum și aplică cunoștințele dobândite pentru a creea programe mai complexe. Prin construirea unor algoritmi mai complicați, care includ diferite bucle și condiționări, copiii învață despre prioritățile dintr-un program și despre cum sa remedieze erorile din cod.
În acest modul copiii învață ce sunt variabilele și cum pot obține valoarea unei variabile. Ei află despre diferitele tipuri de variabile și modul în care pot fi folosite în programare.