8-9 ANI

Nivelul 2 - Scriu cod în diferite IDE-uri și creez jocuri

Cursul este disponibil în centrele noastre:
Data 27/11/2022 (Duminică)
Durata 4 săptămâni
09:00 - 11:00 (2h)
Preț 400.00 RON
Sală MindHub București Unirii
Înscrie-te

Informații despre modul

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

tynker scratch-logo hopscotch microbit

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

100 PUNCTE

Crearea și simplificarea algoritmilor

Prin optimizarea instrucțiunilor din algoritmii creați până acum, copiii învață cum să simplifice programele. În acest modul pregătesc proiecte și iși pun în practică abilitățile de construire a algoritmilor și programelor.

Subiecte

  1. Ce este un algoritm?
  2. Construirea unui algoritm
  3. Simplificarea unui algoritm
  4. Pregătirea unui proiect Intermediar 8

100 PUNCTE

ALGORITMI CARE CONTIN BUCLE, CONDIȚII ȘI EVENIMENTE DE BAZĂ

Accentul în acest modul va fi pus pe a învață copiii cum să utilizeze optim construcțiile conditionale și cum să facă conversia diferitelor tipuri de bucle. Vor folosi cunoștințele dobândite pentru a crea jocuri și programe mai complexe.

 

Subiecte

  1. Prioritatea acțiunilor în cadrul algoritmilor complecși. Utilizarea condițiilor și buclelor într-un algoritm
  2. Algoritmi complecși
  3. Depanarea erorilor la construirea de algoritmi
  4. Elaborare de proiect Intermediar 9

100 PUNCTE

UNDE ÎMI SUNT VARIABILELE? (VARIABILE)

În această lecție, copiii se vor familiariza cu noțiunea de variabilă. Vor învăța cum se setează valoarea inițiala a unei variabile și cum să o schimbe în cadrul procesului de programare. Vor învăța despre diferitele tipuri de variabile și despre modul de utilizare a acestora în diferite tipuri de medii de programare.

 

Subiecte

  1. Ce este o variabilă. Definiție și utilizare
  2. Tipul și valoarea variabilelor
  3. Tipuri de variabile
  4. Elaborare de proiect Intermediar 11

100 PUNCTE

MODUL DE PROIECTARE

În acest modul de proiectare, copiii vor dezvolta proiecte cu roboti și își vor crea jocuri. În plus, vor avea ocazia să aplice tot ceea ce au învățat prin finalizarea unor misiuni interesante, care au fost folosite în cadrul unor competiții internaționale de programare.

Subiecte

  1. Elaborarea unui proiect care implică interacțiunea dintre un obiect software și hardware
  2. Elaborare de proiect - joc interactiv cu utilizare de evenimente
  3. Realizare de proiect cu roboți din competiții de programare
  4. Crearea unui proiect după o idee proprie și prezentarea acestuia către public

Mentori