Crearea jocurilor cu ajutorul Unity și C#

După finalizarea nivelului, copiii vor avea ocunoștințe extinse în crearea jocurilor 2D și 3D. Ei vor cunoaște limbajul de programare C# și modul de integrare a acestuia cu motorul de jocuri multiplatformă Unity. Pe parcursul cursului, vor dobândi abilități pentru a crea fundalurilor care simulează mișcarea în timpul jocului, adăugând iluzia că jocul progresează prin scene diferite. Vor putea stabili cu succes relații părinte-copil pentru a face ca obiectele să depindă unele de altele și să declanșeze diverse acțiuni la interacțiune. Problemele legate de gravitația obiectelor vor fi rezolvate folosind diferite metode și operatori condiționali pentru a executa acțiuni în momente specifice. Vor învăța cum să creeze diverse misiuni cu niveluri diferite de dificultate și complexitate, utilizând niveluri, totul în timp ce se bucură de o experiență captivantă cu limbajul de programare. Vor dobândi abilități pentru a construi proiecte independente, realizându-și ideile, inclusiv adăugarea designului UI și animarea personajelor lor. Funcțiile specifice pentru crearea jocurilor cu Unity vor fi explorate în detaliu, pentru a oferi o înțelegere clară a utilizării și beneficiilor lor.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

unity

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Crearea primelor jocuri 2D cu Unity și C#

  În acest modul, copiii se vor familiariza cu mediul de programare Unity și își vor extinde cunoștințele, începând să învețe limbajul de programare C#. Fiecare copil va învăța să creeze o varietate de jocuri într-un spațiu bidimensional. Vor putea combina ambele tehnologii pentru a crea fundaluri în mișcare, interacțiuni între diferite obiecte și vor ști cum să le controleze. Vor dobândi o înțelegere clară a relației părinte-copil (moștenire) în programare. După finalizarea cu succes a modulului, vor putea folosi diferite tipuri de variabile, metode, operatori condiționali și cunoștințe specifice despre funcții, pentru a îmbunătăți vizualizarea jocurilor pe care le creează.

Subiecte

  1. Ce este Unity? Clase, obiecte și texturi.
  2. Care sunt metodele și variabilele în Unity?
  3. Ce sunt declarațiile dacă în Unity?
  4. Operatori logici în C#. Ce sunt metodele Awake() și Vector3?

100 PUNCTE

Modul 2 - Controlul obiectelor în Unity și C#

Parcurgând acest modul, copiii vor avansa la nivelul următor în Unity și C#. Vor putea crea diverse dispuneri de obiecte, simula și controla mișcarea personajelor în proiectele lor și ajusta dimensiunile câmpului de joc pentru a fi compatibile cu diferite tipuri de dispozitive. De asemenea, vor învăța cum să adauge diferite fonturi și culori pentru a stabili caracteristici fundamentale în jocurile lor. Crearea mai multor straturi în sarcini va fi un subiect cheie în modul. Fiecare copil va dobândi capacitatea de a proiecta propria platformă 2D, prin care personajele vor naviga, programate să completeze misiuni interesante, complexe și importante pentru fiecare nivel.

Subiecte

  1. Care sunt metodele Vector2 și Destroy? Cum se adaugă timp?
  2. Mișcarea obiectului și utilizarea metodei Mathf.Clamp. Care este diferența dintre buclele foreach și do while?"
  3. Ce sunt Tilemap și Prefabs în Unity? Mai multe matematică în Unity
  4. Tipuri de metode și conversia variabilelor în C#

100 PUNCTE

Modul 3 - Crearea de jocuri 3D cu Unity și C#

  Prin abordarea subiectelor din acest modul, vom trece la crearea jocurilor 3D și îi vom familiariza pe participanți cu spațiul tridimensional. Subiectele incluse în modul vor contribui la dezvoltarea proiectelor creative care vor testa precizia, agilitatea și imaginația fiecărui participant. Concepute precum sistemele de coordonate, zonele de acțiune și vizibilitatea variabilelor vor face parte din ceea ce vor învăța, iar utilizarea buclelor va fi integrată ca o componentă esențială a sarcinilor lor de proiect.

Subiecte

  1. Ce este spațiul tridimensional? Cum controlezi camera în Unity? Ce este SceneManager?
  2. Cum să folosești metoda Rotate și care este scopul MeshRenderer?
  3. Pentru ce folosim biblioteca TextMeshPro?
  4. Cum creezi un GameManager folosind Unity și C#?

100 PUNCTE

Modul 4 - Interfață grafică cu utilizatorul cu Unity și C#

De-a lungul acestui modul, copiii își vor însuși abilitatea de a crea o interfață grafică cu utilizatorul (GUI) pentru jocurile lor. Învățarea modului de a crea o fereastră care afișează scoruri, puncte, vieți și progres va fi doar o mică parte din cunoștințele noi pe care le vor dobândi în acest modul. Ce ar fi un joc fără animații bine concepute? Acesta este următorul pas, învățând cum să construiești animații distractive și captivante pentru obiectele din proiectele lor. Finalizând acest modul, fiecare copil va câștiga încredere în cunoștințele sale de Unity și C#, iar abilitățile de a crea jocuri complet structurate și finalizate, fie că sunt 2D sau 3D, vor fi o realizare nouă pe care o pot prezenta cu mândrie.

Subiecte

  1. Cum controlezi rotația și redimensionarea unui obiect în Unity?
  2. Creează interfața utilizatorului (UI) în Unity
  3. Animarea obiectelor în Unity
  4. Ce este GUI?