Dezvoltarea jocurilor cu ROBLOX

În acest modul, copiii își dezvoltă propriile jocuri folosind platforma lor preferată de jocuri Roblox. Cu ajutorul Roblox Studio, copiii vor crea diferite tipuri de jocuri. Începem prin a crea jocuri de tip cursă cu obstacole și vom termina participând la curse captivante între rivali. În acest modul, copiii învață conceptele de bază ale proiectării jocurilor și elementele de bază ale limbajului de programare Lua. De asemenea, revizuim conceptele de bază studiate până acum, dar de data aceasta folosim un limbaj de programare bazat pe text. Începând cu programarea vizuală folosind blocuri, copiii progresează ușor către lumea reală și către programarea bazată pe text. Până la sfârșitul acestui nivel, copiii vor crea un set de jocuri pe care le pot împărtăși cu prietenii lor și pe care le pot juca împreună.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Învățarea elementelor de bază cu Roblox Studio. Jocul Obby

În primul modul, cunoaștem mediul de programare a jocului Roblox și limbajul de programare folosit pentru dezvoltarea jocurilor Roblox - Lua. Vom prezenta principalele elemente ale Roblox Studio și vom învăța cum să creăm elemente în jocul nostru. În acest modul, creăm propriul nostru joc de tip cursă de obstacole. În el, jucătorul sare de la un obiect la altul evitând în același timp obstacolele pentru termina cu succes nivelul.

Subiecte

  1. Introducere în RobloxStudio și Lua
  2. Crearea de elemente cu Roblox și programarea cu Lua
  3. Crearea de elemente complexe și scripturi complexe
  4. Deplasarea

100 PUNCTE

Modul 2 - Harta aventurii

În al doilea modul, vom ajunge să dezvoltăm propriul nostru joc de aventură în care jucătorul explorează lumea creată de noi. În acest modul, ne concentrăm pe principalele elemente ale jocurilor de aventură. Jucătorii descoperă elemente pe hartă, le colectează și le vând pentru a câștiga aur. Cu aurul colectat, ei pot cumpăra o pungă mai mare pentru a colecta mai multe elemente.

Subiecte

  1. Crearea propriei arme în joc
  2. Crearea obiectelor de colectat în timpul jocului
  3. Colectarea și vânzarea obiectelor
  4. Crearea propriului magazin pentru a vinde obiectele

100 PUNCTE

Modul 3 - Infinite Runner

În al treilea modul, vom crea propriul nostru joc Infinite Runner în care jucătorul trebuie să evite obstacolele și să rămână în viață cât mai mult timp posibil. În acest modul, vom crea, colora și muta obiecte în joc folosind programarea.

Subiecte

  1. Crearea obiectelor mișcătoare
  2. Construiți cu cod
  3. Desenați cu cod
  4. Finalizarea jocului

100 PUNCTE

Modul 4 - Battle Royale

În cel de-al patrulea modul, vom crea propriul nostru joc Battle Royale. În acest tip de jocuri, adversarii concurează până când un singur jucător rămâne în arenă. Acest tip de jocuri include o modalitate de a elimina jucătorii. Când un singur jucător supraviețuiește sau cronometrul se termină, meciul se termină și începe o nouă rundă. În dezvoltarea acestui tip de joc, parcurgem diferite faze: planificarea jocului, proiectarea, codarea și testarea, îmbunătățiri.

Subiecte

  1. Crearea unui joc multiplayer
  2. Controlul jucătorilor
  3. Crearea un cronometru în cadrul jocului
  4. Sfârșitul meciului