Explorați universul programării

Acest nivel îi ajută pe tinerii noștri programatori să facă primii pași în lumea programării. Folosind diferite instrumente și printr-o varietate de proiecte, copiii sunt familiarizați cu caracteristicile-cheie ale sistemului informatic. Ei învață ce sunt algoritmii, evenimentele, condițiile, variabilele, buclele și multe alte concepte de bază în programare. Ei aplică aceste concepte creând jocuri și animații prezentate într-un mod interesant și distractiv. Pe parcursul ultimului modul, tinerii noștri programatori vor fi introduși și în domeniul aplicațiilor mobile, precum și al programării web, după care, împreună cu specialiștii noștri, vor alege unul dintre cursurile noastre suplimentare în care să se specializeze.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Programarea cu blocuri de cod

La începutul modulului, tinerii noștri programatori vor fi introduși în bazele programării. Folosind programarea în bloc, ei vor lucra cu diferite medii și interfețe de programare. Vor crea jocuri și animații interesante. În a doua parte a acestui modul, copiii vor fi introduși cu evenimentele din programare. Cunoștințele dobândite în timpul modulului și gândirea lor algoritmică vor permite copiilor să includă liber diferite intrări în program.

Subiecte

  1. Ce este un program? Esența programării în bloc. Prioritatea instrucțiunilor din program
  2. Ce este un eveniment? Evenimente de „aruncare” și „prindere”
  3. Ce este o condiție? Adevărat sau fals
  4. Ce este o variabilă? Definiție și aplicare

100 PUNCTE

Modul 2 - Plăci pentru calculatoare

În Modulul 2, tinerii programatori își vor pune în practică abilitățile de programare creând cu succes proiecte în trei medii de programare diferite. Tinerii programatori vor fi, de asemenea, familiarizați cu conceptele de bucle și operatori. Ei pot construi cu succes programe și își pot perfecționa abilitățile în programarea componentelor hardware.

Subiecte

  1. Ce este o buclă? Ce este o iterație?
  2. Construcții condiționale, variabile și bucle
  3. Natura operatorilor. Ce sunt operatorii? Tipuri de operatori
  4. Construcția algoritmului complex de depanare

100 PUNCTE

Modul 3 - Modulul de proiect. Aplicații pentru mobil

În Modulul 3, tinerii programatori se concentrează pe construirea de proiecte complexe - animații pe computer și jocuri, în care aplică tot ce au învățat până acum în practica lor. În ultimele subiecte ale modulului, copiii vor descoperi App Inventor, un mediu de programare a aplicațiilor mobile, prin intermediul căruia vor înțelege cum funcționează aplicațiile de pe telefoanele noastre.

Subiecte

  1. Pregătirea proiectelor
  2. Lucrul la un proiect complex
  3. Vă prezentăm App Inventor. Primele aplicații mobile
  4. Joacă împotriva computerului folosind liste

100 PUNCTE

Modul 4 - Ce fac dezvoltatorii web?

În Modulul 4, tinerii noștri programatori vor fi introduși în programarea web, învățând despre codul vizual studio și HTML și CSS. Ei vor înțelege diferența dintre HTML și CSS și de ce trebuie să le folosim împreună pentru a ne construi pagina web cu succes. De asemenea, vom dezvolta mici proiecte interesante cu ajutorul cărora își vor consolida cunoștințele în domeniu.

Subiecte

  1. Pot începe să creez pagini web
  2. Acum știu cum să adaug text și imagini
  3. Ce este o pagină web fără design?
  4. Îmi pot adăuga propriul stil folosind fonturi și culori