În acest nivelul copiii se confruntă cu izolarea algoritmilor în funcții și proceduri, folosind programarea blocurilor de cod în medii diferite. Ei își consolidează capacitatea de a lucra cu variabile, de a crea jocuri interactive și de a programa roboti și placi "Microbit". Se familiarizează cu termenul "registru de memorie" și crează proiecte interesante în partea aplicată a nivelului.
Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.
500 puncte
Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.
Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.
După ce au învățat despre variabile și modul în care folosirea lor poate schimba programul, copiii își vor extinde cunoștințele de a lucra cu ele, învățând cum sa le atribuie valori. Își vor completa programele cu mai multe variabile, dezvoltând proiecte interesante cu roboți și creând jocuri distractive.
Familiarizându-se cu operatorii, copiii vor avea ocazia să înțeleagă modul în care fiecare dintre ei afectează datele din program. Vor înțelege, de asemenea, ce sunt operanzii și de ce au un rol important în codul programului.
În acest modul, copiii își vor completa cunoștințele prin familiarizare cu proceduri și funcții. Vor înțelege ce fac și cum se optimizează programele creând funcții care conțin un număr diferit de instrucțiuni.
În acest modul, copiii își vor îmbunătăți abilitățile prin proiectarea diferitelor sarcini care implică interacțiunea obiectelor hardware și software. Vor executa misiuni cu roboți din competițiile de programare.