În acest nivelul, micii programatori se vor confrunta cu alocarea algoritmilor de funcții și proceduri, folosind diferite medii de programare a blocurilor de cod. Ei își consolidează capacitatea de a lucra cu variabile, de a crea jocuri interactive și de a programa roboti și placi “Microbit”. Se vor familiariza cu termenul “registru de memorie” și vor parcurge mai multe proiecte interesante.
Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.
500 puncte
Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.
Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.
În acest modul, copiii vor afla despre natura operatorilor și funcțiile pe care aceștia le au în cadrul unui program. Vor folosi diferitele tipuri de operatori ca parte a codului care va procesa date.
În acest modul copiii își vor îmbogăți cunoștințele prin cunoașterea procedurilor și a funcțiilor. Vom înțelege ce face și cum se optimizează programul creând funcții care conțin un număr diferit de instrucțiuni.
În acest modul, copiii vor crea jocuri prin aplicarea de construcții condiționale, cicluri și evenimente de bază. Vor dezvolta o animație interactivă proprie și își vor completa cunoștințele prin construirea unui program complex care implică interacțiunea intre componente hardware și software.
În acest modul, copiii vor crea proiecte care includ toate elementele de bază ale programării, cum ar fi diferite tipuri de bucle, condiții, evenimente, proceduri și funcții. Vor crea animații cu efecte 3D și jocuri, vor dezvolta diferite programe cu interacțiunea dintre mai multi roboti și de asemenea animații interactive.