În acest curs, copiii învață cum să își creeze propriile jocuri pe platforma Roblox. Folosind Roblox Studio, ei vor învăța cum să își creeze propriile elemente 3D în jocurile lor și cum să le miște, să le rotească și să le redimensioneze în spațiul 3D. Vom învăța să scriem cod în limbajul de programare Lua, limbajul de scripting cel mai des folosit în programare jocurilor. Cu ajutorul proiectării 3D și a limbajului de programare Lua, copiii vor învăța câteva dintre conceptele de bază în programare - construcții în buclă, expresii condiționale, să creeze funcții și să le apeleze. La sfârșitul acestui modul, copiii își vor putea crea propriile jocuri, pe care apoi le pot împărtăși cu prietenii lor și juca alături de ei.
Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.
500 puncte
Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.
Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.
În acest modul, copiii sunt introduși în mediul de programare a jocului Roblox. Vom învăța copiii cum să-și creeze propriile elemente în joc și să își dezvolte propriile jocuri antrenante.
În acest modul, introducem unul dintre conceptele cheie în programare - buclele. Le prezentăm copiilor limbajul de programare Lua care este folosit pentru a programa jocurile Roblox.
În acest modul, copiii vor învăța despre construcțiile condiționale și cum sunt folosite acestea pentru a crea mai multe scenarii. Vom învăța copiii cum sunt executate diferite părți ale codului nostru în funcție de diferite condiții.
În acest modul, le prezentăm copiilor funcțiile și modul în care sunt chemate. Continuăm ajutând copiii să dezvolte algoritmi mai complecși în jocurile noastre Roblox.