Programare ROBLOX pentru începători

În acest curs, copiii învață cum să își creeze propriile jocuri pe platforma Roblox. Folosind Roblox Studio, ei vor învăța cum să își creeze propriile elemente 3D în jocurile lor și cum să le miște, să le rotească și să le redimensioneze în spațiul 3D. Vom învăța să scriem cod în limbajul de programare Lua, limbajul de scripting cel mai des folosit în programare jocurilor. Cu ajutorul proiectării 3D și a limbajului de programare Lua, copiii vor învăța câteva dintre conceptele de bază în programare - construcții în buclă, expresii condiționale, să creeze funcții și să le apeleze. La sfârșitul acestui modul, copiii își vor putea crea propriile jocuri, pe care apoi le pot împărtăși cu prietenii lor și juca alături de ei.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Principalele concepte de dezvoltare a jocului Roblox

În acest modul, copiii sunt introduși în mediul de programare a jocului Roblox. Vom învăța copiii cum să-și creeze propriile elemente în joc și să își dezvolte propriile jocuri antrenante.

Subiecte

  1. Ce este Roblox Studio? Familiarizarea cu mediul de programare.
  2. Creați-vă propria lume
  3. Creați diverse forme
  4. Pregătirea proiectului

100 PUNCTE

Modul 2 - Acțiuni repetitive în Roblox Studio

În acest modul, introducem unul dintre conceptele cheie în programare - buclele. Le prezentăm copiilor limbajul de programare Lua care este folosit pentru a programa jocurile Roblox.

Subiecte

  1. Crearea unui script. Introducerea conceptului de variabilă
  2. Prezentarea conceptului de buclă. Buclă infinită în Lua.
  3. Diferite tipuri de bucle în Lua
  4. Pregătirea proiectului

100 PUNCTE

Modul 3 - Structuri condiționale în Roblox Studio

În acest modul, copiii vor învăța despre construcțiile condiționale și cum sunt folosite acestea pentru a crea mai multe scenarii. Vom învăța copiii cum sunt executate diferite părți ale codului nostru în funcție de diferite condiții.

Subiecte

  1. Ce este o condiție în Lua?
  2. Crearea condițiilor simple "if - then"
  3. Crearea unor condiții complexe "if - then"
  4. Pregătirea proiectului

100 PUNCTE

Modul 4 - Introducerea funcțiilor și evenimentelor în Roblox Studio

În acest modul, le prezentăm copiilor funcțiile și modul în care sunt chemate. Continuăm ajutând copiii să dezvolte algoritmi mai complecși în jocurile noastre Roblox.

Subiecte

  1. Ce este o funcție? Definirea și declararea unei funcții în Lua
  2. Ce este un eveniment? Apelul unei funcții
  3. Funcții parametrizate
  4. Pregătirea proiectului