Programarea aplicațiilor mobile cu App Inventor

După ce copiii stăpânesc elementele de bază ale programării, este timpul să-și folosească cunoștințele, creând aplicații mobile. Fiecare proiect pe care copiii îl vor crea va consta din două părți – o parte de design și o parte de programare. Cu ajutorul designului, ei își vor putea arăta creativitatea, măiestria și simțul aranjamentului, grupării și potrivirii culorilor. Odată cu parcurgerea cursului, copiii vor avea suficiente cunoștințe pentru a crea aplicații de design pentru dispozitivul lor mobil. Fiecare proiect le va lărgi orizonturile cunoștințelor și va construi o gândire logică pe care o folosește fiecare programator. Fiecare lecție este despre construirea unui proiect independent și, cu fiecare oră care trece, acesta va deveni din ce în ce mai complex. Proiectul va dobândi astfel aspectul obișnuit al oricărei aplicații mobile. Fiecare copil va explora universul aplicațiilor mobile. După finalizarea cursului, studenții vor avea suficiente cunoștințe pentru a construi aplicații de sine stătătoare, cu multiple componente, care să-i ajute în sarcinile zilnice sau care să îi distreze la finalul zilei.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

mit-app-inventor

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Noțiuni introductive în aplicațiile mobile

În acest modul, copiii vor fi introduși în lumea aplicațiilor mobile. Aceștia vor fi introduși într-un nou mediu de programare în care se vor ocupa nu doar de codul pe care trebuie să-l creeze, ci și de designul aplicațiilor pe care le vor construi. Ei vor învăța termeni precum operator condiționat, procedură, funcție, dar în același timp, pe lângă abilitățile lor de programare, se vor folosi ​și de elemente care vor face ca aplicația lor să arate cât mai bine. 

Subiecte

  1. Noțiuni introductive în aplicațiile mobile
  2. Pot folosi un operator condiționat
  3. Procedura pentru un cod mai lizibil
  4. Aranjez componentele

100 PUNCTE

Modul 2 - Cicluri și rotirea listelor

În acest modul, copiii vor fi introduși, pe bază de rotație, în utilizarea buclelor ca parte integrantă a oricărui proiect. Li se va prezenta și spațiul în care acțiunea jocului lor va fi dezvoltată. Ei vor învăța cum să programeze obiecte să se miște atunci când telefonul este înclinat într-o anumită direcție și mai multe funcții distractive și utile ale App Inventor. ​

Subiecte

  1. Folosim cu ușurință bucle
  2. Spațiul de joc
  3. Cubul prinde viață
  4. Comoara de aur

100 PUNCTE

Modul 3 - Folosirea listelor și a bazelor de date

În acest modul, copiii vor fi introduși în utilizarea bazelor de date, învățând ce este o bază de date, la ce este folosită și unde putem găsi una. De asemenea, le vom testa memoria creând propria lor aplicație care amestecă un set de numere ce trebuie potrivite două câte două, până când vor fi găsite toate perechile care au fost amestecate. Va fi introdus și termenul fișă și se va explica utilizarea sa în proiectele noastre.

Subiecte

  1. Ninja mobil
  2. Verificarea memoriei
  3. Șarpe târâtor
  4. Baze de date

100 PUNCTE

Modul 4 - Aplicații mobile pentru profesioniști

În acest modul, copiii vor dobândi deja cunoștințe solide pentru a construi proiecte independente pentru dispozitivele lor mobile. Ei vor dobândi cunoștințe despre depanare și despre cum o putem folosi în App Inventor, vor afla despre diferitele unități de memorie ale aplicației și ce este concatenarea, șirul și subșirul pe care le vor folosi în proiectele lor.

Subiecte

  1. Pot juca golf
  2. Ghiciți numărul
  3. Distruge cărămizile
  4. Dinozaur care alergă