Programează Minecraft cu JavaScript

La acest nivel, copiii vor explora concepte din programare cu ajutorul JavaScript și Minecraft. Scopul principal al acestui curs este de a dezvolta logica, gândirea creativă și spațială, în măsura în care copiii pot înțelege concepte complexe precum evenimente, condiții, variabile, bucle, funcții, metode, matrice, recursivitate și altele, folosind lumea virtuală 3D din Minecraft. Acest curs este o oportunitate pentru copii de a învăța noile concepte prin platforma unuia dintre cele mai populare jocuri din lume - Minecraft. Învățarea prin intermediul platformei Minecraft îi va ajuta să exploreze și să testeze modul în care funcționează acest joc în detalii care le vor lărgi orizonturile și le vor stârni curiozitatea de a deveni creatori de conținut digital. Parcurgând acest curs, copiii vor dobândi cunoștințe de bază despre limbajul de programare JavaScript. Ei vor stăpâni codul comenzilor pe care le folosesc atunci când joacă jocul. De asemenea, vor ști că își pot programa comenzile pentru a face aventura Minecraft mai captivantă și mai distractivă.

Certificat

Certificates Mindhub

Studenții primesc un certificat după fiecare nivel încheiat.

Puncte bonus

500 puncte

Fiecare modul incheiat ii va aduce 100 de puncte studentului iar un Nivel complet încheiat - 500 de puncte.

Instrumente

js_minecraft

Unele dintre instrumentele și mediile de programare folosite pentru proiecte în acel Nivel.

Boards

Un nivel = 4 Module

Location

Un modul = 4 ședințe

Time

O ședință = 120 minute

Înscrie-te

100 PUNCTE

Modul 1 - Cum putem programa în Minecraft cu ajutorul JavaScript?

În acest modul vom învăța termenii de bază din JavaScript și cum să îi aplicăm în platforma Minecraft Education Edition. Vom învăța cum să creăm diferite evenimente pentru a controla timpul, personajele, agentul și alți participanți la joc. Vom afla despre sistemul de coordonate tridimensional cu ajutorul căruia ne vom putea orienta pentru a ne deplasa rapid. Vom folosi variabile pentru a face jocul și mai interesant. Tornada ciclurilor va fi de asemenea prezentă, întrucât ne vom dori ca această aventură să se repete de cât mai multe ori.

Subiecte

  1. Ce sunt evenimentele și cum se conectează ele la JavaScript
  2. Sistem de coordonate tridimensional
  3. Crearea diferitelor variabile
  4. Să ne rotim cu ajutorul buclelor

100 PUNCTE

Modul 2 - Să începem să construim cu JavaScript

În cadrul modul, copiii își vor îmbunătăți cunoștințele și sistemul de coordonate va fi folosit pentru a stabili o anumită poziție de unde agentul poate începe să construiască diferite clădiri. Vom trece la ciclurile mai complexe cu care vom realiza clădiri realiste. Nu există nicio modalitate de a învăța un limbaj de programare precum JavaScript și de a nu învăța despre operatorii condiționali și conceptul de funcții și metode, deoarece aceste construcții sunt o parte de bază a programării. Copiii vor crea colecții uimitoare de obiecte pentru a-și face lumea unică cu ajutorul matricelor JavaScript.

Subiecte

  1. Am putea scăpa fără operatori condiționali
  2. Operatori condiționali de intrare
  3. Funcții și metode în JavaScript
  4. Există matrice în JavaScript?

100 PUNCTE

Modul 3 - Am învățat totul în Minecraft?

În timpul acestui modul, copiii își vor îmbunătăți cunoștințele despre JavaScript. Rezolvând probleme de diferite dificultăți, ei își vor îmbunătăți constant diverse abilități. Trecând prin diferite niveluri, copiii își ști să creeze diferite tipuri de modele, apoi se vor îndrepta spre următoarea provocare. Fiecare nivel devine din ce în ce mai interesant. Suntem la faza în care Minecraft este construit prin prisma, înțelegerea și dorința specifică a fiecărui cursant.

Subiecte

  1. Revizuirea evenimentelor în JavaScript
  2. Revizuirea buclelor cu condiție
  3. Revizuirea variabilelor
  4. Revizuirea buclelor imbricate

100 PUNCTE

Modul 4 - Putem face orice în Minecraft cu ajutorul JavaScript?

Acest nivel va demonstra cât de fină este linia dintre programare și matematică. Folosind diferite calcule, copiii pot construi modele în jocul lor preferat Minecraft. Pe parcursul acestui nivel, vor putea să creeze un ceas cu care să nu piardă din vedere timpul real și de ce să nu-și facă propriul cartier medieval sau modern? Toate acestea vor fi realiste cu ajutorul JavaScript și Minecraft. Acest curs e exemplul perfect de cum putem îmbina distracția cu învățarea activă a unui limbaj de programare, în timp ce susținem dezvoltarea multor altor abilități. În timpul acestui modul, copiii vor crea un joc în joc, folosind toate noțiunile învățate în prealabil - bucle, matrice, matrice, operatori condiționali, variabile, metode, funcții etc.

Subiecte

  1. Numărătoarea inversă înainte de erupția vulcanului
  2. Curcubeul regal
  3. Cartierul caselor și zgârie-norilor
  4. Șah pe mare - proiect final